Kızlar babaannem vefat etti 8 ay önce .1 tane evi var ve 7 çocuğu var.babam kardeşlerle konuşmuyor. Bu ev için ne yapmamız gerekiyor veraset ilamı gibi bişey duydum başvurumu yapmamız gerekiyor ? Babam anlamıyor bu işlerden bende sizlere bi sorayım dedim. İnternette aradığım sonucu bulamadımm