İyi akşamlar güzel anneler. Biz oğlumla 5 buçuk aylıkkken ek gıdaya tadımlarla başladık şuan 6 ay 11 günlüğüz. Oğluma genelde 2 öğüm şeklinde ek gıda veriyorum bazen 3 oluyor ama az az. Genelde beni pek emmek istemiyor. Benim sorum şu günlük ne kadar anne sütü ne kadar ya da kaç ml ek gıda vermeliyim. İnternette araştırdım 1000 ml anne sütü 500 ml ek gıda diyor. Benim oğlum bu mililitreyi 3 günde anca içer belki içemez. Acaba bu doğru mu. Birde gündüz sağarak verip gece emziren anneler var mı 🥰