Merhaba arkadaşlar Kızım 5buçuk aylık dişleri kaşınıyor sanırım eli sürekli ağzında ve 2 haftadır geceleri yarım saatte bir saate ağlayarak uyanıyor gece uykusu çok zor geçiyor .ve elimde osanit diş topu var şuan mı versem bilemiyorum bu huysuzluk sişten ötürü mü bilemiyorum çok kabarıklıkta yok diş etinde.Kullanan arkadaşlar nasıl ve ne zaman kullandınız faydasını gördünüz mü ?