Benim kızımda göbek fıtığı olmuştu ama ek gıda sürecinde değil yenidoğan döneminde oldu kolik çok ağlayan bir bebekti çatlardı ağlamaktan sakinleşmezdi 20 günlük göbek fıtığı oldu göbeği iri bir ceviz büyüklüğünde dışarı çıktı şiş ve içinden guluk guluk bağırsak sesi geliyordu, doktora götürdük tabi sakin olun bişey yapmayın yüzde 90 kendiliğinden geçecek dedi 7 aylık olunca da göbeği küçülerek azaldı şimdi normal göbek yerine geldi