Sevdadeniz Bebeğim 1 ay 20 günlük geceleri mememi güzel emiyor ama gündüzleri gözü açıkken iki kere emdikten sonra ağlayarak bırakıyor nedeni ne olabilir gaz sancısı değil başka ne olabilir Yardımcı olun lütfen doğduğundan beri gözü açık mememi hiç tutmadı Tutup ağlıyor bırakıyor 🥺🥺🥺
aysenur_58 Sevdadeniz çoğu bebeklerde meme reddi oluyor benim kızım 3 ay 8 günlük hala yaşıyorum kendi kendine düzeltiyor bu skntiyi
Demirko Sevdadeniz Benim bebeğimde 40 günlükken meme reddi yaptı tam 4,5 aylık olana kadar sonra geçti ama şükür şu an 16 aylık meme aşığı. Çok yoruldum ama pes etmedim. Zıplayarak, ayakta gezerek, arabada bi şekilde tutturuyodum. Zor ama geçecek inanın.
Sefo Benimkide 5 dakka ya varvya yok emmesi dogdugundan beri boyle bende sagip iciriyorum kalani emdikten sonra 44 gunluk olduk
Sevdadeniz Sefo Napıcam ya gündüz tutmazsa günler geçtikte artık hepten hiç tutmaz mememi biberonda sınava gireceğim için sağıp vermeye çalıştım ama onuda tutmuyor emzikte tutmadı 🥺🥺🥺
Sefo Biberon emzik kullaniyorsan hemen birak meme reddi yapiyo facede emzirme akademisi var oraya kaydol emzirme danışmanları cok guzel yardimci oluyorlar
Sefo Sevdadeniz dedigim gibi acil faceye gir emzirme akademisi oradaki sorulari yanitla kabul ediyorlar oraya sor canim
Cemre44 Sefo valla duzeldi guzel emmeye basladi bende 2 ay önce sizin gibi post acmistim bi bayan bana yazmisti duzelcek 4. Ayda gercekten de duzeldi :)