Cbusramrac bize bi ay oldu memedrn ayrılmak istemiyor saatlerce emmek istiyor ayrılıyor uykuya dalıyor gaz sancısı ile kalkıp tekrar emmek istiyor bu sefer de fazla emdiği için kusuyor doymadığını düşünüyordum ama doktoruma sordum ilk aylarda normal olduğunu söyledi az ve sık emzirin uzun süreli durdurmayın çok emme isteği gazından dedi