Fatmanur1703 evet oluyor iki numara çok sıkıyor üç tam bide bezden beze degisiyo lastikleri çok sıkıyor ilk doğduğunda soffia kullaniyodum o çok sikiyo mesela şimdi kremli Jenny&willy kullaniyrm gayet guzel zaten bez numarasini kiloya göre almanz lazım mesala ben 5 9 kilo alıyorum yani 3 numara işte sizin bebeniz nekadarlik