Busranisa e bebek baby me bezi çok yumuşak ve sızdırmıyo ama 6 numarası olmadığı için sleepye geçtik kilot bez alıyorum şimdi keşke 6 numarası olsaydı sleepyden de memnun değilim hep çiş üstümüz sızdırıyor 🤷♀️6 numaradan küçük kullanıyorsanız deneyin bence 👌