Pinarice yaa 😞Rabbim acil şifamızı versin.Benim dün öyleydi ve kayınvalidem de benimle aynı şeyleri yaşıyor korkuyoruz bilmeden başkasına sebep oluruz diye korkuyoruz.Kendi aracımız yok 112yi aradık kendiniz gitmelisiniz dedi .Hastanede uzak 45 dakikalık mesafe. Otobüsle gitmekte nasıl gideceğiz ya birine geçerse