defnesmomm Merhaba anneler, Paddlers marka bebek bezi kullanan anneler memnuniyet durumunuz nedir? Hediye olarak geldi bize ama kullanmadım henüz, sleepy kullanıyoruz normalde. Tereddütteyim.
Zeynep11 defnesmomm sleepy koku yaptığı için bırakıp bu beze geçtim çok memnunum. Önce deneme paketi aldım sonra aylık paketlere geçtim. Pişik koku vs yapmadı