elfozyil Merhaba , bu ara gece 12 de değiştirip kontrol ediyorum çişini tutar gibi sabah uyanınca çiş yapıyor. gece bir kaç kalkıp az az emiyor. acaba doymuyor mu. Çok aklıma takılıyor şu ara :( var mı böyle olan
hypatia elfozyil bizde aynı durumu yaşadık. Doktorumuz mesanesi büyüdükçe çiş tutma kapasitesi artar biriktirip yapabilir demişti ama siz yine de doktorunuza danışın tabi.
Poyraz_ve_annesi16 elfozyil merhaba benim bebeğimde 3 ay 10 günlük gece sürekli yüz üstü uyuyor ve sabah 6 yada 6 buçuğa kadar neredeyse hiç çişini yapmıyor. Bende acaba yüz üstü uyuduğu için mi diye düşünmüştüm 🤷♀️
Ef24 Bizim de aynı 12 de emzirip yatırıyorum gece 3 de bez bomboş tekrar emince saat 6 saki bezi doluyor. Doktor normal olabilir uykuda çiş yapmaması demişti. Gece az emiyorlar uyku haliyle ondan bence
elfozyil Ef24 bizimde öyle canım gece değiştiriyorum sabaha kadar boş canım sıkılıyor valla bu ay rutin kontrole gideceğim ama aklıma takıldı kaç gündür :(
Ef24 elfozyil hiç idrar olmazsa sıkıntı ama gün içinde yapıyorsa günde 5-6 dolu bez alıyorsanız sorun yoktur gönlünüzü ferah tutun inşallah