Şaka gibi geliyor ama az önce pozitif olduğumu öğrendim ben nasıl oldum bilmiyorum kimse ile görüşmeyen markete bile bir elin parmakları kadar giden dezenfektan kolonya sabun çamaşır suyundan eli aşınan yara olan aldığı şeyi çamaşır suyu ile yıkamadan asla ama aşka eve sokmayan ben sebze meyve sirke karbonat ile saatlerce yıkayan ben ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilemiyorum kafam allak bullak bebeğim 1 yaşında yakamdan ayrılmayan 10 yaşında büyüğüm ne olur bilen biri yardım etsin çocuklar ile bu süreci nasıl geçirebilirim ne olur dualarınızı eksik etmeyin