Herkese merhaba
6 aylık kızım var ek gıdaya yeni geçtik mama kullanıyorduk 6 ay boyunca sma mama kullandık eşim dün mama bittiğinde almaya gitti ve büyüyü kalmadı küçük aldım dedi bir baktım ki isimleri farklı benim kullandığım sma optıpro ama eşimin aldığı comfort aralarında ki fark ne bilginiz var mı