Kelebekkk34 3.ay özel aşıları; meningokok ve rotavirüs ü diye biliyorduk fakat bexsero diye yeni aşı geliştirilmiş menenjitten tam koruması için bu aşıyıda yaptırmak gerekiyormuş yaptıranlar geceyi nasıl geçirdi 🙄🙄
Mervemerveesk Kelebekkk34 biraz huysuzluk ve kısa süreli hafif ateşle geçti. Kimilerinde daha ağır geçebiliyormuş. İnşallah sizde rahat geçer
BuketBudak Kelebekkk34 biz 3. Ayda sadece rota olmuştuk. Bebeğim 5,5 aylık bize yapmadı doktor bu ay mı yapıcak acaba
Kelebekkk34 Mervemerveesk şurup yazdı yarım ölçek verilcekmiş 38 derece olunca, süt dışındada hiç bişey vermedim yutturabilirim inşallah ya🙄
idillinamom Kelebekkk34 Hayır 3.ayda yaptırmak zorunda değilsiniz 😊 2 yaşa dek menenjit aşılarının vakti var. Ben 3.ayda sadece rota yaptırdım. 11-13-18 aylarda bexero oldu. 12 ayda nimenrix oldu
Mervemerveesk Kelebekkk34 endişe etmeyin, yere yatırıp öyle verin ki ağzından çıkarma ihtimali azalsın. İnşallah yükselmez tabii
Kelebekkk34 BuketBudak bize 3. Ayda başlıyor dedi bizde onuda eklettik oda bitsin diye, 2.doz 5. Aydaymış,3.dozuda 13.aydaymiş, sizide belki gittiğinizde başlatır ilk dozunu
bayb_buglem BuketBudak onu bu au gecmeden olman lazim. 3 ile 5 ay da oluyo bnce ara bi sor saglik ocagina gev kalma . 6 aylik asisiyla arasinda 1 ay olmasi lazimmis.
Lilayda Kelebekkk34 biz 3 ünü birden olduk. 41 atesi gördük geceyi küvette geçirdik 2 saatte bir verdim ates dusurucuyu hayatimin en kotu gecesiydi şimdi doktorum 1 hafta arayla vuralim dedi
Vera1810 Kelebekkk34 ben şimdi müsait degilim canım önüme denk geldi girdim seni etkileyeyim ben hepsini yaptırdım nasıl oldugu hakkında bakarsın
Kelebekkk34 Vera1810 siz 3 aşıyı aynı günde yaptırmamışsınz farklı aylarda olsa sizinki gibi sıkıntı etmemde , biz 3.aydayız daha ve 3 aşıyı aynı gün yaptırdık,bu şekilde yaptıranların gecesi nasıl geçti onu merak ediyorm
Deletedmom60 Kelebekkk34 rotayla menenjit aynı anda olmuştu 3. ayda hangisinden kaynaklı bilmiyorum ama ateşi 39.5 lara kadar çıkmıştı huzursuzdu ilk defa bir aşı bu kadar tepki gösterdi kuzumda 😔 2. dozları inşallah böyle olmaz
Kelebekkk34 Deletedmom60 calpol verince geçtimi nasıl yaptınız😳,inşallah 2. Dozunuz böyle zorlu olmaz🙏🏻
BuketBudak bayb_buglem yok ben sağlık ocağına götürmüyorum. Özel devlet bütün aşılarını doktorumuz yapıyor. Maslak acibademe gidiyoruz yani nasıl atlarlar anlamadım.
Deletedmom60 Kelebekkk34 calpol verdim paranox s fitil verdim alnına ıslak bez koydum tek zıbınla duruyordu bez felan da takmadım bütün gece bu şekildeydi sabah 37 lere kadar düştü daha da tekrarlamadı sükür
Kelebekkk34 Deletedmom60 ouf zor geçmiş ateşlenirse benim ve onun için ilk olucak şimdiden panik oldum bile, inşallah çıkmaz çıkarsada şurupla iner inşallah hemen😥
Woody Kelebekkk34 cesaretinizden dolayı sizi tebrik ediyorum 😀 ilk defa hepsinin aynı anda yapıldığını duydum. Bexsero ateş yapmıştı kızımda akşam. 1 2 gün de huysuzlugu oldu. İnşallah hafif geçer ☺️🌺
Deletedmom60 Kelebekkk34 sen elinin altında fitilde bulundur canım ne olur ne olmaz.. bir de 4 saatte bir verildiğini biliyorsun dimi?
Kelebekkk34 Deletedmom60 fitil mi şurup mu dedi 2 sini ver demedi şurup yazdı sadece, kaç saatte bir verilcek anlattı ama kızım ağlayınca unuttum gitti bile,yazdım az önce doktora ne kdrda bir vericez diye