esraylmaz Bebeklerinizin gece uykusundayken gazını çıkarıyor musunuz? Çıkarmak istersem uyanıyor, tekrar uyutmak da zorlanıyorum. Çıkarmasam da gaz birikiyor. Siz ne yapıyorsunuz?
Elifum esraylmaz bebeğiniz küçük sanırım gerek yok bence eğer uykusunda sıkıntı yoksa ellemeyin uyusun sıcak tutarsanız karın kısmını kendi bile çıkartır ya da yüz üstü yatırın
DilaraYigit1 Emzirme sonrası çıkarıyordum ben artık o gaz problemimiz bitti emzirip bırakıyorum kendi çıkarıyor canım
Gamzeburkan esraylmaz maalesef ne kadar uğrassamda hiç çıkarmadı geceleri. Şimdi 5bucuk aylık olduk sorun olmuyor.