Merhaba arkadaşlar
Benım kızım 1 aylık ve 3gün önce testim pozitif çıktı. Covid im kızıma test yapmadılar takip edin dediler ediyorum. Atesi yok öksürme burun akıntısı hiç bişeyi yok şükür ama 2 gündür ağlayarak uyanıyor uyusada belki 1 saat yada 2 saat uyuyor. Sizce kızımda covid mi başından geçen var mı yardımcı olur musunuz çok korkuyorum endişeleniyorum kızım için 😔😔😔