Deletedmom75 bilemem ki doktorumuz diş ve doğuştan kalca cıkıklıgı gibi genetik durumların anne tarafının genetiğine bağlı olduğunu söylemişti. Ben 8 aylıkken ilk dişimi çıkarmışım, peş peşe 2 yaş dişlerini bile yaşıma kadar sıralamışım. Oğlumda ilk dişi 7 ay 3 haftalıkken çıkardı, arkasından 5 dişi sıraladı 🤷🏻♀️