Handeozer Tgbz Ve beslenmenize özen gösterin besin değeri yüksek ürünler tüketin. Tavuk suyu çorba, kelle paça, proteinli besinler, portakal mandalina kivi gibi
Cizrelili Tgbz bende covid olmuştum bebeğimi emzirdigim için doktor bana bol bol su tüket ve parol iç bebeğe zararı olmaz demişti öyle yaptim 10 içinde toparladım ve tabi her bebeğimi emzirecegimde maske taktim ve o süreç içinde hiç bebeğimi öpmedim geçti çok şükür.
Arasannesi Tgbz ben de emzirdiğim için ılacsız atlattım ılla ılaca gerek yok evde kendınıze takvıye edıcı gıdalar tuketebılırsınız.et ve süt ürünleri bagısıklıgı güçlendirecek gıdalar tüketin.bılım kurulu üyesinin sarımsaklı kürü var vıdeosu var onu uygulayın ben hergun yaptım içtim.sarımsak sogan lımon pekmez zeytınyagı ve zencefıllı karısımlar hazırladım.eşim ilaç kullandı benden geç negatıfe döndü.agrılarınız oldukça parol içebilirsiniz zaten hastanede seruma agrı kesıcı olarak parol koyuyorlar bu hastalıkta.moralde onemlı kendınızı salmayın en kısa zamanda atlatırsınız ınsallah gecmıs olsun