Hanifeikranur Sağlıkocağında bugün bebeğimi tarttım 200gr düştü . Bezini yeni bağladım götürüm üstü 3 altı da 3 kat ince giysi giydirmiştim .sizce 200 gr mı düşmeli ?
Neib Hanifeikranur benim kızımın üstünde de bezi,içinde atlet,üstünde sadece 2 parça alt üst takım vardı,birde çorap,300 gr düştü😅
Swyhan Hanifeikranur bizim ki 200 gr düştü genelde öyle yapıyorlar özelde aynısını yaptılar aradaki belki 50 gr fazla eksik ne farkeder ki
SertapHilal Bu sağlık ocağındakileri anlamıyorum ya herkesi hemen ordan sepetlemek için bebeği soyundurup ölçmüyolar kilosunu. Hasatenelerde bezine kadar çıkarıyolar. Belki üzerindeki ince veya kalın yani kafasına göre söylüyolar bişeyi.
Hanifeikranur SertapHilal sırf bunun için geç gittim kimse olmaz diye . Gittiğimden kimse yoktu öyle boş boş oturuyorlardı soyacaktım bebeğimi izin vermedi ben düşerim kıyafetten dedi
Goktug1308 Hanifeikranur benimde oglumun kıyafetlerini cıkarmadan tarttı boy ve kafa ölçümü yapmadı neden dedim cok fazla bebeklerle haşır neşir olmak istemiyoruz dedi
Hanifeikranur Neib aynı ki bende sahan fazla giysi vardı . 300 düşersem bebeğim bu ay çok çok az kilo almış oluyor .
Neib Hanifeikranur ama çok oynamıyor canım en fazla 200 düşmesi lazım ben kendim evde tartıyorum o hastanedekilerin aynısı 100-150 gr ama evde ince giydiği zaman
Hanifeikranur Birazdan evdeki tartıya ilk ben sonra bebeğimi tartacağım aynı çıkıyor mu diye, sonra soyup çıkacağız bakalım
Deletedmom11 Hanifeikranur kızımın sadece kollu zıbın bez ve iki adet çorabına 200 gram düşmüşlerdi. Bize mi çok düştüler size mi az düşmüşler bilemedim ama 6 kat kıyafet ve bez 200 gramdan fazladır diye düşünüyorum :)
Zk95 Hanifeikranur ben üzerinde kıyafetlerin benzerlerini ve bez falan da götürüyorum gittiğimde onları da tarttırıyorum ona göre düşülüyo bizim sağlık ocağında
Hanifeikranur Zk95 çok mantıklı aynısını yapacağım , hatta belki Pazartesi götürürüm kıyafetleri tartmaya