Dilanuslu kayısı suyu içebilirsin canım. Bende 12 günlüğüm normal doğum yaptım çok dikişim yok ama oturmakta yatmakta yürümekte inan hala zorlanıyorum. İlk büyük tuvaletim geldiğinde kabızdım ki hala kabızlığım var gibi. Korkudan ödüm kopuyordu ya kendimi sıksam yapmak için dikişlerim patlarsa ne yparım diye ama mecbur tutamadığım için gittim ama öbür tarafada korkudan gittimg eldim :) çünkü ayıptır söylemesi korkudan pek temizleyemiyorum elim dikişe fakanndeğer bişe olur diye