Deryadgm prima bebek bezi çok güzel canım ben primanın bezini kullandım kızım şuan 5 aylık hala da prima kullanıyorum ve ıslak mendili hiç değiştirmedim halada sadece okyanus suyundan olan ıslak mendili kullanıyorum bence ikisinide değiştirin bende başta iki tane farklı beklerden demedim baktım olmadı değiştirdim prima kullanmaya başladım