Merhaba arkadaşlar 1 yaşında oğlum var 1 ay geçti yaşını emiyor halen ve emerken çok ısırmaya başladı son zamanlarda kistiriyor damaklarinin arasına daha disi çıkmadı çıksa nasıl dayanirim bilmiyorum siz ne yaptınız bu durumda nasıl isirmasini biraktirdiniz biraktirabildiniz mi çektiriyor bide 😟😟