Umudum gunde 3 defa 8 damla. Çok gazi olursa gecede verebilirsin demişti doktorum. Ama nasıl bu damlayı bıraktım bebeğim rahatladı. Kızıma hic yaramamış meğer. Damla kullandığım halde sürekli ağlıyordu kuzum. Şuan metsil kullanıyorum. Çok faydasını gördüm gerçekten. Probiyotik olarak da maflor kullanıyorum.