Tugbaismt Benimde elimde vardı ergenlik dönemlerimde, hastanede yakmışlardı ama tekrar tekrar çıktı, en sonunda bir komşumuzdan duyup annem elime incir sütü sürmüştü ve tamamen geçmişti ama her sene bir kere tekrar çıkıp kısa süre de kayboluyorlar. Bu dönem elimde yine çıktı ve geri kayboldu. Kızıma benden mi geçti acaba diye düşündüm herkes siğil dediği için ☹ doktorumuza da fotoğraf attım şimdi umarım kötü birşey değildir. Tekrardan çok teşekkür ederim 💕