Minikimmm Anneler 12+15 gunluguz sadece iki disimiz var üstelerde falan da gelecek diş görünmüyor bebeğinin bu şekilde geç dişleri çıkan varmı acaba dr gitmeliyim
Neib Minikimmm kızım da 13 aylık sadece alttan 2 tane küçük dişimiz var görünürde başka bişi yok😅1 yaş doktur kontrolüne de götürdüm doktoru bişi demedi yani normal bence çünkü 10.5 aylıktan sonra yeni yeni çıkarmaya başlamıştı
elifiii Minikimmm 13 aylıktı ilk dişi geldiğinde, iyice çıkması 1 ay sürdü. Sonra sırasıyla çıkartıyor. 2 yasında su anda daha yarısı yok dişlerinin ama bir sorun teşkil etmiyor bu durum. Damaklarıyla herşeyi yiyebilir ( kuruyemiş vs. hariç)
Ceydakoruc Minikimmm geç çıkması çok daha güzel, daha geç dökülür ve daha sağlıklı olur. 10 aylık olucaz 2 gün sonra 11 dişimiz var, 6.ayda çıktı ilk 2 dişimiz 4 aydır yaşadığımdan bi haberim
Deletedmom389 Minikimmm çabuk çıktığı zamanda çabuk çürüyormuş dişler valla imrenme bende çıkarmayanlara imreniyorum 😂😂
Deletedmom381 Minikimmm ehehe gel canım 😷😍 simdi 22 aylık köpek dişleri hariç hepsi cikti. Geç oldu ama sıkıntı yok hepsi olması gerektiği gibi.. endişelenme canım.
elifiii Minikimmm Hep kontrollüyüz. Dişle ilgili soruyorsanız ben ve ailemde geç çıkartmışız 3 yasına kadar tamamlanması normal.
Minikimmm elifiii bizimde babamız geç çıkarmış ben çok erken çıkarmışım ilk bebegim olduğu için evham yaptım ama şu an rahatladım inan ki çok sağ ol
Minikimmm Deletedmom381 şey peki yeme konusunu ne yapıyor dun ben diş yok diye bazı şeyleri vermeye cekiniyorum hala
elifiii Minikimmm Düzenli her gün d vitaminini kullandıktan sonra ve de günlük kalsiyum gibi mineral ihtiyacını gidermek için iyi kaynaklarca besleniyorsa endişelenmenize gerek yok . Rahatlamanıza sevindim 💐
Deletedmom381 Minikimmm havucu biraz haşlayıp veriyordum salatalık turususuna bayılıyordu damaklarıyla kıtır kıtır ezerek bile yiyordu disleri yok diye yiyemez zannetme damakları çok kuvvetleniyor yedikçe.