Kızlar az önce acilden geldik bebeğimin dün gece ateşi inlemesi vardı sabah ateşi yükselince ambulans geldi. Ciğer filmini cektiler kanına baktılar temiz ama ciğerde biraz doluluk var dedi antibiyotik yazdı. Neyden olur covit mi dedim kendini salma hemen üşütme de olabilir pazartesi çocuk doktoru bir görsün dediler. Ama çocuk doktoruna randevu da alamıyoruz. Kendi doktorumuz da covid olmuş. Şimdi bebeginde böyle bir durumla karşılaşan var mı 7.5 aylık oglum