Benim bebeğimin parmakları doğduğundan beri böyle sürekli her kesmemde aynı doktor çok kısa kesiyorsun dedi uzun kestim yine aynı düz kesiyorsundur dedi oval kestim yine aynı 5 aylık ve hala her kesmemde orta parmak ve yanındaki böyle oluyor krem verdi doltor onu sürüyorum geçiyor. Ağrı yapmaz merak etmeyin yani yapsa benim bebeğimin elleri hep böyle bi huysuzluk filan yok bastırdığımda çekiyor sadece oda haliyle acıyordur.