Mavilii benim kardeşimin eşi özelde kan testi yaptırdi ateş ve boğaz ağrısı olduğu için ve pozitif çıktı. özel hastane pozitif çıktığı için devletteki pcr testine yönlendirdi ve orda negatif çıktı. Biz de anlamadık valla covid mi, değil mi! Bı de çalışıyor ikisi de ve devlette negatif çıktığı için karantinaya da alinmiyorlar tabi. Düşünsenize ya hastalarsa ve test yanlış olduğu icin buna rağmen çalışmak adına insan içine karışıyorlarsa.. işimiz zor valla toplumca