Mervebtnrr Kızım 2 buçuk aylık sabah normal uyandı emzirdim aynı saatinde geri uyudu ve 2 buçuk saat uyanmadı emerken bile gözünü acamadi ateşini ölçtüm 37.2 cıktı bide vucudunu olctum 38 cikti normalde toplasan gunduz uykusu 2 saat anca eder uyurken mideside bulandi ve hala uyuyo calpol verdim fazla dusmezse doktora göturcem ama bu rota virusu belirtisi degil demi ilk cocugum ondan bilemiyorm
Nily Mervebtnrr benim bebeğimdede olmuştu rota günü. Vücudu sıcaktı. 37.2 falan cıkmıstı ateş Doktora sormuştum normal demişti. ÜZerini inceltin cok örtmeyin. Ertesi gün düzelmişti benim kızım
Narin Mervebtnrr İyide bebeğinizin vücut ısısı çok normal ateşi yok ki.Sakin olun boşu boşuna ilaç vermeyin
Nily Mervebtnrr her bebekte yan etki farklı olabiliyor. Aynı zamanda vücudumda kızarıklık olmuştu benim bebeğimin sonra geçmişti.Takaip edin ateşini. Eğer rota ile alakalı ise düşecektir.