Daha önce sakince başarmıştık bu işi ancak bir anda istememeye ve unutmaya başladık. Şu anda uykusu varken bile ağlaya ağlaya uyuyoruz. Tekrar öğretmek istiyorum daha önce kim west yapmıştım. Bilenler yarım edebilir mi? Yine başta uyguladığım gibi mi yapmam gerekiyor?