Prensesss_annesiii Kizlar kizim daha yurumuyor yeri hic sevmiyor hep kucagimda ama yere koyuncada geri geri surunuyor daha ne zaman yurur acaba
Aybuke Prensesss_annesiii benimde kızım 15 aylık 1 ay erken doğdu daha ayakta kendi dik duramıyor emekliyor bende yürümesini bekliyodum
smnr55 Benim oğlum hiç emeklemedi popsunun üstünde gitti hep bende ne zaman yürüyecek derdim 16 ayda yürüdü yürür canım acele etme zamanı gelince oluyor hee şey sağlıklı olsunlar da
Prensesss_annesiii Bende heyecanla beklyorum walla kaynanam her gordugunde daha yurumuyormu diyor sinir oluyorum
Minikimmm Prensesss_annesiii hehh bende aynı durumdayım kaynanam değil ama etraftaki boş boğazlardan 12+15 gunluguz
Prensesss_annesiii Bide yuruse zaten soylucem her gordugunde daha yurumuyormusun sen tembel demesi asiri sinirimi.bozuyor