merve_aymina biraz utanıyorum ama belki önceden başına gelen vardır diye sormak istedim 3 gün oldu doğum yapalı doktora sormaya çok korkuyorum tekrar alt muayene ederse diye biraz zor bi doğum yaşadım
Ekinsu merve_aymina Benim de oyle olmustu cnm hatta parca parca gelmusti doktor normal icini temizliyor demisti parca kan pihtisi seklindeydi
Tatlisannedilekk merve_aymina 1buçuk ay önce normal doğum yaptım benimde pıhtılı parçalı kanamam olmuştu normal demişti doktorum
ArasCinarveAnnesi merve_aymina Lohusalık süreci bitene kadar o şekilde gelmesi normaldir diye düşünüyorum benimde aynı şekilde olmuştu
Pedagog_anne merve_aymina geldi bende de öncesinde çok kanamam oluyordu o parça düşünce kanamam çok azaldı bitti gibi birşey oldu hatta
merve_aymina lavaboya girdiğimde et parçasına benzer birşey gördüm yani normal mi değil mi pek bilmiyorum
Totisinannesi merve_aymina evet baya kusbasi et gibi parcalar dusuyor. Benimde zor bir dogumdu. Dr normal dedi.
Asafikra41 Canım ben Doğum yapalı 25 gün oldu ara sıra hala oluyor ilk dogumumda da gelmişti gelmesi daha güzel için temizleniyor
Asafikra41 merve_aymina karın agrısıyla beraber kasıklarında agrıyor hatta genelde sol kasık yani benim öyleydi
Balperisi @merve_aymina kan pıhtısıdır muhtemelen endişelenmeyin fakat kontrollerinizi aksatmayın bazen rahim tam temizlenmiyor sonrasında enfeksiyona neden olabiliyor.