Gizemhande Selam kızlar yürüdüğün adımı ve yaktigin kaloriyi gösteren kullandığınız yada bildiğiniz bir bileklik saat var mı internette çok fazla seçenek var aklim karıştı bütçem kısıtlı ona göre önerirseniz sevinirim
Balkizlarim Gizemhande çok pahalı değil diye biliyorum çünkü eşim kardesinin oğluna aldı telede baglaniyo
Hunilianne Gizemhande xiaomi mi band 4 var bende telefonla uyumlu çok güzel seviyorum. 5 çıktı 250 lira civarında sanırım onda daha çok özellik varmış.
heyipekto Gizemhande bende Xiomi M4 var çok memnunum telefona da bağlanıyor şarjı da 10 günden fazla gidiyor 170 e almıştım ben trenyol da uygun favorile su Kasım indirimlilerinde uyguna alırsın bence ☺️
archmom Gizemhande xiaomi kullaniyorum sarji cok uzun gidiyor telefonu bulma ozelligi de var bi yerlerde bulamayinca saatten arayip bulabiliyorum
ayazasaf Gizemhande bende iwatch var ama xiamoi nin bileklikleri de güzel benimki biraz oahalı ama gerek yok bence
turansmom Gizemhande geçen a101de vardı hala vardır çokda guzel görünümü applea benziyor ben alamadım,onun dısında teknosalardada 70 80 civari geliyor arada