Ekinsu seydaac cnm Ben iki sene kullandim istahsizlik yapti bir ogun yiyebildim cok zayifladim o ilac sayesinde ehliyet aldim bende panik atak ve opsasif bozukkuklar vardi hamile olunca biraktim
seydaac Ekinsu bende de obsesif bozukluk var, bir de aşırı derecede ağlama vardı onun için gittim. Umarım bende de iştahsızlık yapar. Size de çok geçmiş olsun.
Casper seydaac evet esneme ve uyku, huzursuzluk yapıyordu o yüzden genelde akşam yatarken kullanıyordum
Ata0905 seydaac bir hafta on günde alışır. Ondan sonra kelebek gibi sen ve mutlu olacaksınız. Güzel ilaçtır. Sadece antidepresanlar evlilikte çiftleri yatak konusunda zora sokuyor . Onun dışında ömür boyu kullansam kullanırım o derece güzel gelmişti bana .
Ata0905 seydaac cinsel isteği azaltıyor . Geital bölgede kuruluk. Ve orgazm olamama gibi .zaten bunlar yaşanınca insan beraber olmak istemiyor . Umarım yaşamazsınız. 🌸
[silindi] seydaac annem kullandı. Kendi kategorisinde hafif sayılabilecek bir ilaç. Öyle anlatılanlar gibi uçuşmuyorsun sadece eski sen oluyorsun tedavi oluyorsun! Doktorunuz vermiş buradakilere güveniyorsunuz doktora itimat ediniz geçmiş olsun 🙏🏾
seydaac [silindi] yok ben zaten başladım ilaca doktoruma güvenerek. Sadece yan etki yapar mı ilk günlerde diye merak ettim 😊 teşekkür ederim
Zalimsin İlk 2 hafta size iyi gelmediğini düşünebilirsiniz gerçek etkiyi 2 hafta sonra gösteriyor. Şimdilik vücut alışmaya çalışıyor tabi
[silindi] seydaac yapmaz neye inanırsan bu tür ilaçlarda Onu yaşarsın ben daha ağırını kullandım şükür tedaviyle hiçbirşey kalmıyor…. ilacınıza güvenin 🙏🏾
seydaac [silindi] çok teşekkür ederim desteğiniz için. Evet ben inanarak ve güvenerek başladım. Daha önce başlamıştım bu ilaca sonra hamile kalıp bıraktım o yüzden etkisini tam bilmiyordum.
Emine_1907 seydaac Ben kullandım anksiyete vardı 1 kutu kullandım ve gebe kaldım bıraktım sonrasında ihtiyacım kalmadı