Kızlar bebeğim infantil kolik. 2. Ayda zirve yasadik çok çok ağlardı aynı saatlerde. 3. Aya girince aynı saatlerde ağlamamaya ve daha az avlamaya başladı hele 3 gündür çok iyiydi. Kriz geçirmedi. Her şey düzeliyor derken bugün bir saat boyunca çığlık çığlığa agladim buna çok üzüldüm sizce geçiyor mu