Asaf-asaf Doğum yapalı 2 hafta oldu dikişlerim de hafif bir şişlik var ağrısı falan olmuyor ama ufak sızısı var böyle bir sıkıntı yaşayan oldumu iltihaplanma olma ihtimali ne kadar yüksek
mom093 Asaf-asaf bende sezeryan doğum yaptım aynı şekilde şişlik vardı bende acaba iltihap mi diye düşündüm doktoruma fotoğrafını çekip attigimda gayet normal bir sıkıntı yok bu şişlikler olur demişti endişe etmeyin daha çok yeni 1 aya anca toparliyor kendini vücut
Tlnbrky Asaf-asaf 2hafta çok yeni daha ama doktorunuza sorun yine de iltihap varsa Allah korusun erken müdahale edilsin ama benim 6ay olacak hala sızı var 😂
Gamzeahmetzeynep Şişlik varsa doktora göstermekte fayda var , sızı bende de arasıra oluyor ama şişlik yok
nursocum Asaf-asaf iltihap hiç olmadı bende biraz morardı emzirmekten acısı tatbiki oluyor normal yani
Busrakavak Asaf-asaf 4 buçuk ay önce doğum yaptım şişliklerim ancak indi normal yani aşırı bir ağrıhissetmediğiniz sürece normal. Sızlamalar 20 sene sonra bile oluyormuş oda çok normal kat kar kesiliyoruz ve dikiliyoruz