Fatmaadymnn Bu tayzikli sütten benim kadar çeken psikolojisi bozulan yoktur bence lohusayken başladı benim sorunum okadar çok tıkanırdıki ne olduğunu anlamıyordum çok ağır bi depresyon etkisi bıraktı bende boğulma korkusu her emzirmede tıkanırdı boğulurdu sonra öğrendim tayzik diye bişey varmış emzirme danışmanıyla görüştüm dediklerini yaptım şuan 4 aylık olduk nafile hala yatak yorgan ıslatan sütüm var geçmiyor malesef geçmedide bebeğimin kilo alımı çok iyi olduğu için her öğün tek göğüs veriyorum ve dik pozisyonda emziriyorum ön sütü sağıp diğer göğsümü sağıp stokluyorum süt anne bile oldum bu sayede sağmayın diyorlar ama nasıl sağmayım 2_3 saate devleşen göğüsler bebek uyuduğunda ağrı yapıyor o yüzden sağ birazcık önden yumuşayana kadar canım umarım meme reddi yaşamazsın