Hanımlar bebeğim 4 aylık ama hala ilk günkü gibi uzun emiyor daha doğrusu 7/24 emmek istiyor gece gündüz uyku diye bir şey yok emerken uyuyor ancak haliyle perişan oldum ne bir yere çıkabiliyorum ne onunla bir etkinlik yapabiliyorum artık çok moralim bozuluyor çok şükür emiyor sağlıklı kilosu iyi diyordum ilk 3 ay ama artık düzelmesi gerekmez miydi var mı böyle olan çocuk? Tuvalete bile rahat gidemez oldum memeden kopunca yaygarayı basıyor lütfen yalnız değilsin geçecek diyin🥺🥺