Zynpbckci Kızlar özelde doğum yaptım bir hafta sonra kontrole çağırdılar bebeği ben devlet hastanesine götürmek istiyorum evime çok yakın çünkü ama doğduğu hastane de yaptırmak zorunda mıyım ilk kontrolü
Yagmursonrasitoprakkokusu Zynpbckci ben de özelde doğum yaptım, kontrole devlet hastanesine götürdüm. Sıkıntı olmuyor