ilseng değeri çok daha yüksek olabilirdi dedi. 5 günlükken topuk kanında çıktı bizimki de. İlaç kullanıldığı sürece korkulacak bir durum yok dedi. İnternette zeka geriliği, büyüyememe gibi şeyler yazıyor. Onları sordum. Tedavisi var dedi. İlaç kullanılmaZsa tabiki böyle sonuçlarla karşılaşılabilir dedi. 2 haftada bir kontrolümüz var. Bu ara gittikçe uzayacak. 2 ayda ya da 3 ayda bir gidilecek. Değerler normal insanınkine ulaşınca tedavi sonlandırılacak.İlacı ezip üstüne anne sütü sağıyorum. Aç karnına bir kaşıkta içiriyorum. Yarım saat sonra emziriyorum.