Hanımlar kızım 1 yaşına kasım 15 te yeni girdi. Ek gıdaya 5,5 aylıkken başladık çok araştırdım çok okudum sordum vs ama bebeğim yemiyo. Sebze asla. Püreydi yemekti asla. Hele çorba katiyen! Yediği şeyler makarna pilav hamur işi bikaçta meyve. Arada pilavın içinde yutturabilirsem köfte ve tavuk. Onun dışında mamayla besleniyo. Bu durum beni delirticek artık sabrım kalmadı. Sabret düzelir yer sağlığı yernde diye diye kendimi avutuyodum ama artık yapamıyorum. Sizlerdende böyle bi durum yaşayan varmı neler yapıyosunuz