Mahidevran_ Arkadaşlar merhaba, Bebeğe muhallebi, bebe bisküvisi falan yapabilmem için önerdiğiniz unlar nelerdir? Organik araştırdım ama pahalı maalesef durumum da yok almaya. Siz hangilerini kullanıyorsunuz?
_yaseminturann Mahidevran_ yulaf ve buğday kullanıyorum aslında organik alsanız az az kullanırdınız ama him imkan yoksa bildiğimiz yulafı rondodan geçirin öyle kullann🌸
_yaseminturann Mahidevran_ ya zaten 2 kaşık fakan kullanıyoruz en fazla bence 3,4 hafta gider bide az az yapıyoruz aynı bizdeki gibi 1 brdk kullanmıcaz:)
_yaseminturann Mahidevran_ ay estagfurullah nolacak sorun tabi :) ben yulaf tercih ediyorum:) tam bugdayda olur ama :)