6 aylık bebeğim var inanılmaz saç yoluyor inanılmaz. İnanin saçım 6 aydir topuz abartmıyorum kenardan çıkan ufağı tefegi yakalıyor ve imkanı yok bıraktıramiyoruz 🙄 koparana kadar cekiyor. Kucağıma alıyorum direk saçıma direkkk sıfıra vuracağım en sonunda