Merhaba arkadaşlar,
Dün 2. Ay aşılarımızı olduk fakat hemşire rota virüs aşısı diye bişey söyledi. Kendiniz alıcaksınız fiyatıda 640₺ iki doz dedi. Biz burada yapıcaz dedi. Sağlık bakanlığı karnesinde yokmuş. Yaptıran varmı ? Yaptırmalı mıyım bilemedim !