Bebeğim bugün 39 günlük üç gündür kakasını yapamıyor normalde günde iki defa yapardı uykusundan 5dk da ıkınarak uyanıyor gözlerinden uyku akıyor çocuğumun gazınıda çıkarıyor biogaia damla kullanıyoruz. Zeytinyağı denedim ama yinede yapamadı ne yapabilirim önerebileceginiz bişey var mı çok ağlıyor doktorl görüştum 6,7 güne kadar normal dedi 🥺