Arkadaşlar merhabalar, inek sütü alerjisi olan bebeğimi rutn kontrol ve 4 ay aşısı için doktora götürmek istiyorum, doğduğundan beri takiplerimiz Kocaeli Acıbadem de yapılıyor şuan İstanbul dayım önereceğiniz ilgili bir çocuk doktoru arayışım var Avrupa yakasında ki Acıbademlerde çalışan gidip memnun kaldığınız doktoru yazarmısınız acaba 🙏🏻