busrakandazzz Ya dışarı çıkmam gerekiyor, halletmem gereken işler, yapmam gereken alışverişler var. Bırakacak kimsem de yok. 4 aylık bebeğimle dışarı çıkabiliyor muyum? 🤷🏻♀️
Atlas2020 busrakandazzz seninde benim gibi beynin yanmış ☺️ 😂 valla yasak felan dinlemiyorum cıkarıyorum iyice giydirip mecbur kaldıkca benimde senin gibi kimseye bırakıcak bi tanıdıgım yok
1ipekgibi- Huysuz bi bebek değilse çıkabilirsin bence çok da güzel olur.Oda etrafı keşfeder .Benimki bebek arabasına binince huysuzlanıyor ağlıyor🤦🏻♀️O yüzden babasını bekliyoruz mecburen