Ben dogumdan onceki kontrolde doktora sormuştum kordon var mi boynunda diye burdan belli olmaz dedi bikaç gün sonra sancım geldi tam açıklık olduğu halde bebeğim çok zor geldi çıkınca farkettiler kordon dolanmış ama çok şükür bir problem olmadı doktor çok oluyor dedi