Kızım gündüz sadece slingte uyuyor ve ben saatlerce ayakta slingte mahvoldum sırt ve bel ağrısından.Uyku eğitimcisiyle görüştüm 4 4,5aylıkken başlanıyormuş biz daha 3buçuk aylığız.Nasıl geçecek bu 1 ay bir öneride bulunun artık psikolojim bozuldu 😢
kayınvalidemdeyiz bikaç gündür.o böyle olmaz başka türlü uyutalım yazık sana dedi bugün denesin kendi görsün diye ona verdim.ayakta sallamış kucağında gezdirmiş yok,nefessiz kalana kadar ağladı yine bana getirdi mecbur yine taktım slingi uyudu 🤷🏼♀️ Komşusu geldi gördü slingle bu sefer de o böyle olmaz ağlasın boşver alışır bu çekilir mi böyle falan diye konuştu onlar böyle konuştukça daha kötü oldum içim karardı,ne yapmalıyım bilmiyorum 😞