Zehratzg kızım doğduğunda 2 hafta düzenli taktım sonra aralıklarla çıkarttım eldiveni hem ellerini tanısın, doku hissini bilsin diye hemde mantar olmasın hava alsın diye yaz ayında doğdu çünkü hava almadığı zaman mantara sebep olabiliyor.
40 ından sonra sadece uykularında taktım sadece kendini elleriyle uyandırmasın diye çünkü elleriyle uyandırıyordu kendini